Lyxkväll

För andra gången på en vecka propsade min nacke glatt på att begränsa min rörlighet med nackspärr. Den här gången på andra sidan visserligen, man ba TACK FÖR OMVÄXLINGEN, men likförjävligt.
 
Så vad jag har gjort är att jag har handlat en massa lyxiga grejer på Lush:
Som jag alldeles strax ska ta med mig ner i badet. NICE VA? Det blev en "kaka" med badskum, en ansiktsmask med sjögräs som ska rena och mjukgöra och en shower gel (som jag ska använda som schampoo, gick utmärkt enligt den trevliga bruttan i butiken som dessutom gav mig den på köpet).
 
Så får vi hoppas att det går över.
 
Så nu jävlar ska jag ta ett glas vitt, skumma upp ett bad, slänga in en tvätt och sen sjunka ner med "How to be a woman" av Caitlin Morgan, som jag fick av farmor för ett bra tag sen men inte hunnit börja på. Har dock tänkt läsa den sen långt innan farmor fick snilleblixtidén att köpa den till mig så ser fram emot det. SEN ska jag planera lite inför helgens besök åååh vad jag läääängtar efter det!
 
Bra dag idag med andra ord trots sjuk nackspärr.

Kommentarer
Postat av: nicole

ha en mysig kväll :) puss på dig!

Svar: Detsamma söto, pussipuss
Dickany

2013-02-04 @ 20:38:20
Postat av: Anna

Popcornpeelingen rockar fett! Så värd och doftar KAKA!
Arlanda Express-Anna

Svar: ÄLSKAR Lush. Det är alltid bra att treata sig själv ;) Hoppas det går bra och att alla är snälla!!
Dickany

2013-02-11 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0