Nostalgitripp

Gick nyss in på gamla Bilddagboken (som numera heter Dayviews av oförklarlig anledning) och har vältrat mig i nostalgi. Ni som vill kolla in mina bilder från LÄNGE sen kan göra det här (om man inte måste vara medlem? men tror inte det).
 
Herregud så mycket gamla skatter det finns där. Jag insåg plötsligt att det var så otroligt länge sen man var typ 16, 17, 18. Hur mycket som har hänt med en, och hur lite. Hur lite man visste, hur allt kändes så stort och overkligt. En annan värld. En värld precis mellan ungdom och vuxen, man vill vara fri och vuxen men vet inte riktigt hur. Frågan är när man är mest fri? Nu, när jag bestämmer över mitt eget liv, sätter mina egna gränser och regler, eller då, när mamma och pappa visserligen bestämde men man inte hade Ansvarets ok på sina axlar.
 
När är man egentligen fri?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0