Nu ska ni få en diger skara gryniga photoboothbilder...

...jag ska nämligen visa er vad jag har införskaffat den senaste tiden, tänkte att det var dags för det nu. Jag är mogen att dela med mig.
 
Jag behövde köpa en lite varmare tröja då det kallnat till igen och jag helt enkelt är trött på att frysa. Slog till på denna från en 2:nd hand butik på Brick Lane (shoreditch) för 15 pund. Inte illa va? Med änder på! Som ser helt evil ut IRL pga röda ögon. OBS: Eventuellt malplacerat flin i ansikte beror på känsla av löjlig situation, jag har så svårt att ta posebilder numera
Jeansjacka, mörkgrå, lite stentvättad med axeldetaljer och pingliga grejer på bröstficka, samma 2:nd-handaffär på Brick Lane, 10 pund. Älskar army-känslan! Blir perfa i vår.
Smicken! Från vänster till höger: Lite spaniensemester-inspirerat armband, Camden Market, 2 pund (köpte ett liknande till en kompis som ett kompisarmband på hans 18-årsdag, han blev sååå glad och skulle aldrig ta av det sa han), vintage-inspirerat bling-armband ca 3 pund, forever 21, bling-halsband, 2 pund accessorize, bling-armband 3 pund accesssorize, stjärnring 4 pund TopShop
Här syns det lila i luggen! Har kommit på att den lila färgen bara fastnade där jag hade mina slingor förut, så om jag bleker igen om ett par veckor och gör om allt borde det funka. Men jag lär vänta lite med det pga smärta. Från vänster: örhängen i form av skelettarmar, typ 7 pund, topshop, örhängen i öra i form av dödskalle och svart litet kors (fast snarare litet plus?) 3 pund. Ser ni dem? Mitt huvud gömde dem lite. Jag var tvungen att dra rätt hårt i min ena örsnibb för att visa det lilla svarta pluset och då började jag skratta
Väska 20 pund Camden Market
Skivor! Uppifrån och från vänster: Bowie, Changes (vem älskar inte den här skivan, den funkar rakt igenom i alla väder), Adam and the ants, Dandy Highwaymen (the best of) (för att ALLA mina favvisar är med, även Crackpot history och Ants Invasion!), Hot Chip, In Our Heads (älskar soundet på denna, funkar både som party och downer), The Cure, Paris (live-platta, med några jag inte hört förut så jag hoppas på att lyckas hitta lite nya favoriter på denna.)

Ja hörni, där har ni ett hopplock av vad jag spenderat pengar på senaste tiden. Nä nu ska jag duscha och fixa i ordning mig för VET NI att idag ska jag få mysa med älsklingar från sverige!!!! Ikväll blire drinkar och middag med fina kusse-Anki och fästman Fredrik, ska försöka få Jocke att haka också (bästis brorsa) som ska vara här i krokarna. Sen blir det nog mer drinkar och imorgon är det ju dags för snygga Cissi att komma, wiie det ska bli så mysigt! Jag är så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0