Så tänkte jag sträcka lite på ryggen också...

Vi har haft storbossen från USA på Ripley's på besök igen för att bevaka oss och hur vi jobbar. Jag har varit boostad av självförtroende av min nya frisyr och haft några toppendagar, och det såg han! Två gånger gick han fram till mig för att ge mig beröm, ganska svindlande på något sätt. Orden "Some of the things you do... are exceptional" kommer jag aldrig att glömma. Hade lite "tur" också för han kikade tydligen när jag jobbade utomhus under sista timmarna och hade jättekul och skojade med folk och hoppade runt. Gick fram efter det också och berömde hur bra jag var som kämpade på trots kyla och trots att jag inte visste att någon tittade.
 
Idag hade han samlat hela gruppen till stormöte för att peppa oss och säga vad vi kunde göra bättre, och då tog han upp mig som bra exempel och berättade att han stått och tittat på hur jag inte sackat med entusiasmen trots rätt sen timme och kallt väder utan körde på och fick folk att le och han sa till och med, att om vi nådde vårt mål kring just den tiden på dagen så var jag förmodligen anledningen. Vilken komplimang, jag växte typ tre hundra meter! Nu får ni vara stolta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har all anledning att sträcka på dig. Jag är förstås stolt men inte direkt förånad :-) Puss på dig min älskling!!

Svar: Åh tack och puss älskade mamma!! Det kändes bra i själen :)
Dickany

2013-02-23 @ 15:44:13
Postat av: Pappa

Du ÄR exceptionell. Om man är begåvad OCH anstränger sig maximalt så kan man nå vilket mål som helst. Det är väl det Amerika handlar om! Du skulle passa i USA. /Pappa

Svar: Vad underbar du är! Längtar. Ska bli så kul att få ha dig här en stund!
Dickany

2013-02-24 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0