Vårkänslor...

...fick jag idag, de grusades dock snabbt när Andy informerade mig via SMS om att det snöar ute.
 
Men vet ni varför jag fick vårkänslor?
 
Jo! För att de klippte gräset i mitt bostadsområde! När jag svängde in på min gata kände jag den omisskännliga doften av gräsklippar-bensin (har man bensin i gräsklippare?) och, några meter senare, nyklippt gräs! Hajar ni? Dotfen av nyklippt gräs!! Så underbart, och trots att det är så kallt att det gör lite ont att andas in hårt med näsan kunde jag inte hålla mig från att dra en handfull riktigt djupa andetag för att insupa doften.
 
Detta ledde såklart till längtan efter vår och såklart sommar, och iom att jag inte har några sommar- eller vårbilder härifrån ska ni få några från sverige som jag hittade i min iPhone:
Midsommar på Grinda med rejäl bränna!
Vackra Ella på bröllopsdagen 30 juni!! Alltså har ni någonsin sett en vackrare människa?
Roskilde! När vi sjöng om Conny med Norrmännen i granncampet
Vackraste Josefin-en i hela världen. Vilket SMAJL!
Bilder från min ensamvecka på landet! Vilka underbara dagar. Åh. Det vill jag göra om i sommar.
När vi fick hålla i Eric Saade på jobbet!
När jag fick PYTTELITEN glass hemma hos mamma!
När jag tyckte mitt hår var KORT här hahahahah
När jag fick vara barnvakt till de här underbara tjejerna och Lilly åt en legobit! Haha nej det är inte en legobit
När hösten kom och jag insåg att jag ville flytta
Och när jag och mamma var barnvakter åt de här underbara tjejerna, och Calle såklart. Och fick Ostron och champagne haha
Dagen efter att jag varit på London-jobb-sökar-weekenden och fått min första Hob-academyklippning! Haha vad speciellt det känns att se den här bilden. Jag ser skräck i mina ögon. Jag var ärligt talat skiträdd när jag precis tagit beslutet.
En av mina sista kvällar hemma va? Fick middag hemma hos Emil och Amanda! Och gosa lite med (gud jag är så sämst, men ere här Tuva eller Mio?) gulle-katt!
Utekväll med jobbet! En av de första.
Mysig bar!! Från igår. Gick förbi för o gå på toa och var tvungen att fota
Sjuk vy från Piccadilly tube station, inte en kotte där!!! Har jag aldrig varit med om.Tog imorse.
En liten duva jag såg som såg så uppgiven ut. Den hade liksom "stirret".
Gräsklipparmännen som var inspirationen til det här inlägget! Känner ni doften av nyklippt gräs när ni ser den?
 

yaaay
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0