Vilken helg.

Alltså, ibland när man har sett fram emot något så sjukt länge och längtat och har höga förväntningar, så blir det ju oftast bara kaos och katastrof av allt...
 
...så var INTE den här helgen! Ojojoj, vad bra vi har haft det. Det har varit kärlek, power, vin, fniss och lyx. Som jag ÄLSKAR de här människorna som var och hälsade på i helgen, har njutit varje sekund. Tack mamma, älskade du, och tack Cattis och Fia och Helena för att ni är ni och att vi kan prata om allt och att för att ni finns. Det här var verkligen som att få en dos med lycka injicerat (nej det stavas kanske inte så men jag orkar inte), och trots att det var tungt när ni rullade iväg där med taxin och jag stod kvar så känner jag mig så otroligt glad nu för att jag fått vara med om den här helgen. PUSS! Ni är bäst!
 
Helgen har med andra ord varit underbar, men just nu är jag så slut att jag inte orkar skriva om allt. Det tar vi en annan dag. Så får man göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0