Appropå Djungelvrål och Pub-quiz

Det var ju så kul, för Jens tog med sig djungelvrål när han var här förra helgen. Och jag kunde inte låta bli att hälla upp i en skål och placera denna på bordet i personalrummet med texten "Svenskt godis - varsågoda!". HAHA tror ni att folk blev helt chockade eller? Det var så kul att se minerna på de som testade - de avskydde det verkligen. Några få lyckades faktiskt äta en hel men utan att gilla det och de flesta kunde inte för sina liv tro på att vi faktiskt äter det och tycker att det är gott.
 
En kul grej förra veckan var ett Pub-Quiz jag gick på med någa kompisar från jobbet. Kul koncept, man går till en pub, betalar typ en pund och sen får man i grupper svara på frågor som någon läser upp i en mick för alla. Vi vann då vi hade pappan till en av deltagarna med oss och han kunde det mesta (men en av frågorna kunde jag! Den gällde var första Legoland byggdes och det var ju givetvis Danmark, dock skrek jag i extas ut svaret så våra konkurrenter närmast blev glada för det de också) och det var en trevlig kväll. Ett koncept som kanske skulle funka i sverige med?
 
NU: Sova. Trött som ett aaas. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0