Instagram

Hörrni, jag har ju BÖRJAT MED DET HÄR INSTAGRAM som jag hade sagt om jag var hundra miljoner år gammal. Här har ni några bilder från senaste tiden:

Äntligen lyckades ajg klura ut hur man skriver mellan bilder! Jag är ett geni. Här var jag nyfriserad, inslunken på en par för att fota frippan när den precis var stylad för japanerna
Tre bilder från Brick Lanes street market som säljer allt från gamla leksaker som jag mindes från min egen barndom till instrument som man inte vet om de fungerar, snäckor och strykjärn från 60-talet. Sånt som är kul att titta på men kanske inte köpa
Den här har ni redan sett men ni får den igen; den fina T-rexen från national history museum som jag blev så kär i för vi hade en sån när jag var liten. Här i hipster-mode
Cool bar i camden
Underbart fin pappa på Sohos Secret Tea Room, underbart Afternoon tea-ställe som är helt gömt och man måste gå in på en bar och fråga för att hitta. Vi åt scones och jag njöt av att ha världens finaste pappa
Promenad vid London Fields (park 5 minuter från mig med promenad). Street möter natur osv osv

Ja. det var väl det hele
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0