Jobb, jobb och jobb.

Heeej,
Vad gör ni?
Jag är hemma och vänder en sväng efter en bra jobbdag, ska möta upp med lite vänner från jobbet och fira att jag e ledig imorgon.
Storbossen från Ripley's är på besök igen för att kolla hur det går för oss med de nya arbetsuppgifterna efter omstruktureringen, vi ahr alla fått ha en tre timmars training session med honom. Det har gått mycket bra! Till mig sade han att han har sett att jag redan gör ett strålande jobb men att det såklart alltid finns detaljer att slipa på. Har fått superbra feedback som är väldigt användbar och för första gången känner jag att jag verkligen lär mig saker! Han sade att han kommer att be dem använda sig av mig mycket när det kommer ny personal för att ge dem rätt bild av arbetet och att vi får se hur det hela utvecklar sig vidare. Spännande! Jag har verkligen fått en nytändning på jobbet mao.
Nu måste jag springa mot Piccadilly, tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0