Myzdag!

Idag sov jag nästan till klockan ett. Det var skönt. Sen gjorde jag macka med scrambled eggs som faktiskt blev ganska goda (hemligheten är att inte steka för länge, om ni inte redan visste det).
 
SEN mötte jag upp fina Maaaaary och vi tittade på fina vintagekläder och jag hittade en leopardskjorta som jag kanske ska köpa om den fortfarande finns kvar om några dagar och sen gick vi till cafe 1001 och drack öl och bevittnade hur st'llet förvandlades från café till bar på några timmar. Spännande! Sen tog vi oss till dalston men där hände inte så mycket så vi åkte hem. Mysig kväll!
 
Och nu är jag hemma. Perfekt sätt att spendera en ledig dag. Nu blir det jobb lör och sön och då är ju min första tour-guidning (nervös fortfarande, herregud hur ska jag klara det?) så snälla håll tummarna, och imorgon kväll ska jag mest sitta och deppa för att jag inte kan vara med på beztis fezt.
 
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0