Och en sista grej...

...från dagens inläggsbombning:
 
Jag ska få leda en guidad tur på museet där jag jobbar på söndag!! Det är en födelsedagstur så förmodligen en massa småkids men det blir kul. Men nervöst! Tänk om jag glömmer bort vad jag ska säga om alla saker eller tappar bort nåt litet barn i Mirror Mazen eller nåt? Då blir ingen glad.
 
Men det skall bli himla kul, i två timmar ska jag få guida och prata och berätta om mina favoritsaker och vara glad och skoja. Det längtar jag till.
 
Suck hörrni. Idag sitter jag hemma och dricker vitt vin i min ensamhet. Nej det är inte så illa som det låter men jag är ledig imorgon och ingen ville gå ut så då mös jag hemma med ett glas istället. Lite tråkigt sånt, när man är sugen och ingen kan/orkar (eller hänger så långt bort att man inte ids åka dit ska nämnas). Men å andra sidan har jag fått en hel del gjort ikväll. Och jag kommer att må som en pärla imorgon. Och då ska jag förmodligen möta upp Maary och shoppa lite så det blir kul. Jag har börjat shoppa igen! Primark igår, 11 pund. Ett gäng armband, halsband, strumpor, strumpbyxor och nåt mer jag har glömt. Känns som att våren e på väg. Blir alltid shoppingsugen då.
 
Jag blir så ledsen när jag läser att ni har det kallt där hemma. Vill att ni ska ha det varmt och fint. Vill att ni ska vara glada. Är ni glada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0