Konsert! Bilder kommer, och jag HATAR att packa. HATAR

Helt ärligt hörrni, så tror jag faktiskt att jag hatar att packa mer än vad andra människor gör. Är dessutom rätt bakis just nu vilket inte direkt UNDERLÄTTAR. Har nu hållit på i en och en halv timme och är inte på långa vägar klar.
 
Men jag blir glad när jag tänker på igår! Vilken GRYM konsert gamle myran bjöd på. 59 år och fortfarande är det grymt mycket krut i den mannen. Han hoppade omkring på scenen och körde nästan alla låtar jag ville höra (saknade några men så blir det ju alltid) och lät faktiskt riktigt bra. Jag o Andrew tog ett par öl efteråt och hade supertrevligt.
 
Och nu sitter jag här, kommer inte undan mina duties! Men jag försöker liksom hela tiden göra andra saker. Typ blogga, hehe. Jaja men det blir väl inte bättre av att jag håller på såhär, nu ska jag fortsätta en stund. Lägger upp bilder från konserten sen, kanske ikväll, kanske nästa vecka. PUSS blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0