Låt mig berätta om min dag!

Det har varit en mycket bra dag!
 
Jobbet var helt OK. Mer folk än vad vi trott vilket kommer resultera i en grym bonus på lönespecen, för det första.
 
Jag hade ett mycket trevligt samtal med Johan Ulvesson och Peter Dalle som vandrade förbi när jag delade ut flyers. Jag stod vid Eros på Piccadilly Circus och de kom gående från Ciceron-teatern och jag började skratta och ba "Vad sjukt att se ER här! Förlåt, stör jag?" och Johan ba "Nej då" och jag ba "men vad gör ni här?" så stod vi och pratade en liten stund och de berättade att de var här för att se en massa föreställningar och frågade vad jag gjorde här och jag berättade om museet och gav dem en flyer. Väldigt härliga herrar.
 
Det verkar som att många kommer att komma påmitt hejdå-kalas imorgon vilket jag tycker är kul! Alla jag har pratat med på jobbet har sagt ja (några med invändningar som "kasst cashflow", "jobbar sent", "jobbar tidigt dan efter"), men alla verkar vilja komma i alla fall vilket gör mig väldigt glad.
 
Efter jobbet skypeade jag med min älskade pappa vilket såklart också var underbart.
 
Efter det åkte jag hem till Andrew och vi spelade in två låtar och pratade om allt möjligt. Det känns som att det blev bra inspelningar. Vi ska fortsätta massor i höst, ser fram emot det. Jag var där i säkert fyra-fem timmar som bara sprang iväg.
 
Och när jag kom hem grävde jag fram min outfit till imorgon som säkert kommer att bli jättesnygg.
 
OCH som om inte allt detta vore nog så såg jag en spindel på golvet och brydde mig faktiskt inte ens! Trots att den var kvar lämnade jag inte vardagsrummet och när den sedan var borta när jag passerade för att borsta tänderna och så, så brydde jag mig inte ens. Tror fan att min fobi är bättre nu.
 
So there you go folks, en väldigt bra dag sammanfattningsvis! Hoppas ni hade det med.
 
Nu måste jag VERKLIGEN sova, ska upp om fem timmar och jobba. Hurra likzom. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0