Mätt och glad.

Det är något särskilt med tiden här i sverige, den går saktare. Dock har jag en underbar tid så det är ju bara härligt. Massa mys med vänner att ta igen och det har passat bra iom att jag inte har haft så mycket jobbpass nu i början. Ikväll var jag efter jobbet på middag hos mami för att fira henne (mors dag nivet, glöm inte det för satans eldar, hon har klämt ut dig ur ett pyttelitet hål och det ska tydligen vara ett jävla meck) tsm med mormor och bonuspabis mamma också. Och nu är jag så MÄTT! Nästan panikmätt, om ni hajar?
 
Annars har jag börjat cykla till jobbet! Mycket jobbigare än jag minns det men min sadel är för låg så min roomie cykelmekanikern och bastuexperten Putte skall hjälpa mig med det. Blir bussen tills det är klart :/
 
Hör av mig när jag har lyckats smälta allt som finns i magen, puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0