Meckigt på måndag...

...blir det minsann. Herrejisses. Skall, som sagt, släpa två stora resväskor som kommer att vara välfyllda och inser nu att jag tyvärr kommer att behöva ta undergrounden (kan inte ta bussen till heathrow express-tåget, finns inga bussar från mig till heathrow pga fel sida av stan (blir typ 10101010 byten), taxi är för dyrt med tanke på att jag ska betala för väskan på flyget sen också, ja, det var väl det)och det blir ju ett jävla krångel. Med två väskor liksom. Ser inte fram emot att BÄRA dem uppför trappor och typ hålla i dem för mitt liv i rulltrappan (för er som inte vet finns det hissar på ytterst få undergroundstationer här i London) för att sedan försöka klämma mig in i di där små vagnarna. Kommer ju att vara mitt i fucking rusningen också. Snälla skänk mig en vänlig tanke på måndag är ni snälla. Gud nu kommer jag att ha fet resfeber för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0