Mysdag.

Idag har jag inte gjort många knop. Mest skrotat runt, duschat, surfat lite och klappat på katt. Jag hyr ett rum hos min bonuspappas kompis, supermysigt och i Nacka som jag älskar, och han har två små jättefina kissar. Speciellt den ena, hankatten, känner jag redan en stark vänskap med. Han är jättefin, heter lilla gubben. Jag tog bort en fästing på honom förut och nu har han lagt sig i min resväska på mina kläder och jag är lite osäker på om jag ska låta honom vara där eller inte men jaja, en gång är ingen gång.
 
Igår hade jag en riktig toppenkväll, träffade mina kollegor på Grönan för det var nämligen kickoff igår. Jättekul att se alla även om ingen känner igen mig nu med min nya frisyr. Alltså jag skojar inte, varenda människa jag hälsade på såg på mig med "och vem fan är du?" i blicken i typ två sekunder innan poletten trillade ner. Flera gick bara förbi. Så det är lite creepy. Funderar på att ha ett annat namn på min namnbricka och se om jag kan lura folk att jag är nån annan men nä, det är inte roligt.
 
Nu ska jag åka till Nacka Forum och handla på Willys! Köttbullar ska jag köpa. Och lingonsylt. GOTT!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0