Ska skriva sen om min underbara helg...

...men just nu är jag så seg att den här bilden får räcka:
Från igår med fina vackra Alva! Haha råkade skriva Avla nyss

Nu ska jag försöka sova tänkte jag. Eller först, försöka tvätta ansiktet och borsta tänderna och aktivt ignorera det faktum att jag vet att det är en spindel i badrummet. Den är liten och spretig och någonstans bakom toaletten. Nu har min spindelfobi faktiskt blivit lite bättre sen jag flyttade hit men jag vet inte, helt av med den blir man väl aldrig. Sen sova! Vaknade 18:42 "imorse" så det kan bli svårt men försöka går ju.
 
Ikväll var förresten värmen kvar långt efter solnedgången. Underbart. Gick i bara jeansjacka och svettades nästan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0