Snart klar med packningen...

...jag var lite puckad och glömde tvätta min smutstvätt häromdagen och gjorde därför det idag. Vilket resulterat i att jag har fuktiga kläder som vägrar torka och jag därför inte kan packa ner. Vet inte vad jag ska göra åt det så jag får väl helt enkelt chilla lite. Annars har det gått bra, jag är lite ängslig att de våta grejerna inte ska gå ner i väskorna som redan är rätt fulla men å andra sidan så har jag ju handgabaget också och där får det ju säkert plats mer grejer. Så jag är inte så orolig. Sköönt. Äntligen! Näe hörrni nu ska jag se om jag hittar nånstans där jag kan handla en kycklingburgare för jag har bara ätit tre rostmackor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0