Som ni har längtat.

Hej.
 
Har precis kommit hem från jobbet, en rolig men lite skum dag. Alla dagar är lite underliga nu när det är oroligheter som pågår där. Ska av lojalitetsskäl inte skriva här vad som pågår eller vad jag tycker om det, men det skadar nog inte att konstatera att stämningen är konstig.
 
Efter jobbet drog jag till grannstället (stammishaket för oss på Ripley's) och bokade bord till torsdag, hatar att göra det, haha! Jag tycker det känns så jobbigt att försöka skapa en uppfattning om hur många vi blir för jag vågar liksom inte tro på att så många dyker upp. Hade dock en kompis med mig som saftade till med 20 pers och ja, haha, vi får väl se. Roligt blir det i alla fall, och skönt att ha bordet fixat. Efter det gick jag och köpte en till resväska, har givit upp tankarna om att försöka rensa bort så pass mkt att jag fortfarande får plats i en (sorry mami haha).
 
Undrar vad jag ska ha på mig på torsdag. Funtar på att ba drämma till med värsta tyllklänningen, den från nyår. Vad tycker ni? Kan jag göra det? Är det patetiskt eller? Den är ju svinsnygg. Om inte annat lär den väl ta upp minst tre sittplatser om nu inte så många skulle dyka upp, hehe (tror det finns nyrårsbilder från Januari månad lååångt ner om ni vill se).
 
Hörrni, alla mina sverigevänner som läser. Kan inte ni peppa mig lite nu? Det börjar kännas deppigt att åka! Grät en pyttetår på undergrounden hem idag. Ni vet hur det är, spotifyplaylisten envisas med att spela låtar fullsmockade med minnen med personer man kommer sakna. Visst saknar ni mig lite? Och visst ska det bli kul att ses? Visst ska vi ha roligt i sommar?
 
Haha, inatt drömde jag om Bruce Springsteen! Han var på Grönan och att jag fick som uppgift att visa honom runt, åka Ecpilse med honom (jättekonstigt att drömma om en karusell man aldrig har åkt, den var urläskig i drömmen! Har ni vågat åka?) och gå på typ krogar där jag lyckades snika till mig jättebillig öl, kanske till och med gratis. Minns inte. Tror gratis för sen kom en kompis från Ripley's och ville att jag skulle betala honom för att han hade fixat detta. Måste sluta läsa Aftis för där står det ju knappast annat än just vad han sysslar med i Sverige just nu.
 
Puss och kram hörrni, snart kommer ett inlägg med bilder från helgen och lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0