Utlovat inlägg med bilder från helgen och lite så

Hej igen
 
Känns så himla töntigt att börja skriva detta inlägg när jag för en minut sen blev klar med att korrläsa det förra.
 
Men nu ska ni få se bilder från helgen fast också från hemlösveckan! Det har varit parkhäng och party och lite så. Kul grejer! Haft det toppen-poppen. SJUKT mycket bilder. Whoupps

Nick håller i katt och leker litet barn när vi har bakisgrillhäng med hans homies under min hemlösvecka. Underbar kväll.

Jag var trött men glad

Kvällen utmynnade i natthäng vid brasa. Mys.

Kul i undergrounden på väg hem från häng i Shoreditch dagen efter bakisgrillhänget. Hårda bud

Nick vilade under en tvättställning en liten stund

Sen hade jag te-party med de här två, underbara Sean och fina Chloe från jobbet!

I väntan på te

Sen kom det te!Efter det gick vill till Sohos biggest sexshop och skrattade åt allt knäppt som fanns där

När jag hade lunchpaus och satt i solen på Piccadilly och skrattade åt hur skärmen längst ner till höger var en windowsruta som loggades in

Häpnadsväckande kass bild för att gestalta detta, men här var jag, nick och Tom (Nicks kompis från Australien, Nick kommer också därifrån) på leicester Square för att kolla in premiärminglet för nya Star Trek-filmen. Verkar fet.

Dagen efter det blev jag så glad när fina Veronica från jobbet messade och hade kollat på mitt schema och sett att jag var ledig och frågade om jag ville hänga i solen en miljon timmar! Jag var såklart snabb på bollen och köpte lite frulle på ett litet fik vid min busshållplats. Här håller jag i Juice i väntan på en äggmacka...

...som jag tog med mig hit! Park precis vid tubstationen där jag bor. Otroligt vacker.

Älskar London. man ba PALMEEEER jag är utomlands haha

Den här ahr ni redan sett har jag för mig men skadar inte att visa fina Ronnie igen! Världens mysigaste dag.

Regents Park alltså, jag SÄGER bara det. Så otroligt vackert, man tappar andan. Gick genom denna lund för att möta upp Sean från jobbet...

..och ta oss hit! Hette nånting med ko-juver-festival. Precis vid Embankment (floden Themsen alltså) hade de slängt upp en fantastisk minifestival med matställen med orgasmiska hamburgare och god dryck. Supermysig omgivning också, kändes som att vara i typ... jag vet inte, Thailand? Sean tyckte att det var som i Australien. Han är därifrån.

Sean var snygg som vanligt!

Myyyysbelysning osv.

Nu är vi på lördag va? Ja. Efter jobbet drog ajg till grannklubben (Piccadilly Institute, dit vi ska på torsdag med) och träffade lite folk från jobbet, här är underbara franska Ludovic och kanadensiske Jacob

Och de här filurerna känner ni väl igen vid det här laget?

Vi drog vidare till The Red Lion för mer drinkar och Ludo var söt och Jacob mest knäpp.

Efter det dags att möta upp underbara Alva...

...Och hennes fina syster Lo (med sambo och vänner såklart) för att ta på peruker och gå ut och dansa natten lång! Fantastisk kväll.
...som slutade såhär för min del.
 

Den här bilden skulle vait först av alla men blogg.se är ju störtsköna och ba blandar bilderna lite som de vill. Iaf från grillkvällen med en fin, glad Nick och hans nytvättade skägg.
 

Sådär hörnni! Nu får ni ha en fin kväll för nu ska jag äta pasta igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0