Bildregn!

Bilder!! Nu har jag ju mest degat på senaste, så det har väl inte hänt så jättemkt men nu ska jag inte tjata så mycket om det, här är ett axplock på senaste nytt från mitt lilla liv här. Som vanligt har min dator tagit initiativet att lägga upp bilderna i den ordning den kände för, och det får vi ju helt enkelt respektera. Vad vore vi för typer om vi inskränkte på dens vilja osv. Det är helt ok. Så:
Min kollega, vapendragare och vän Heather (vi var på samma intervju på MT och fick båda jobbet) och Russell Brand!!! OK det är bara hans vahettere vaxdocka. Men visst är den lik?? Lyckades lura min vän Andy att vi hade träffat honom på riktigt, haha. Detta var alltså på Madame Tussauds personal-halloweenfest detta. Tema Twisted Disney (som ju är det enda företaget som ligger före Merlin i nöjesindustrin i hela världen, kittlande inte sant? Och ett roligt tema). Heather var Alice in wonderland on drugzzz
Jag och Russell. Jag var Disneyprinsessa gone BAD
Fina Heather och Holly hittade mr DiCaprio som mest hängde i ett hörn helt tyst, awkward kille...
Kul att åka hem ensam såhär.
Kom hem och då: POSEBILDER!
Sjukt svårt att få till en helhetsbild fan.
Klänningen i all sin prakt. 400 spänn på TK Maxx, inte illa va? Herregud när ska jag använda den igen?
 
Här ser ni min arm också, försökte göra typ sprutmärken pga min KARAKTÄR skulle knarka som satan. Heathers blev dock mycket bättre.
Dagen efter jobbade jag, så jag höll mig såklart på det nyktrare strecket och vaknade och mådde faktiskt sjukt bra, då bestämde jag mig för att köra fullt ut på fredagen istället när jag var ledig på helgen. Ut och röja med Andy! Vi började i Camden där jag hittade snubbe utklädd till The Mask, Andy tyckte jag var pinsam som bad om en bild men jag tyckte inte att det var alls pinsamt. Han hade köpt kostymen på eBay.
Vi drog till Tottenham Court Road till ett ställe som heter Borderline och byggde granar av sönderrivna flyers när vi inte hörde låtar vi bara måste dansa till
Andy var blyg och killen i bakgrunden står väldigt roligt. Öl i plastglas!
Andy skulle fota mig men han gjorde så att det blev helt suddigt.
Han kanske inte tyckte att jag var snygg nog att fotas skarpare än såhär :(
De här fotade jag nu precis för att visa bara. Köpta på IKEA men det ser ni ju på etiketten. Det ska bli gott och roligt att bjuda mina housemates på! Har såklart russin och mandel också.Såg dock precis att de säljer Mulled WIne (typ samma sak) på Tesco (ICA, typz) så att eeeh mig går det la ingen nöd på. I övrigt har julkänslorna flödat på senaste!! Jag kunde inte hålla mig från att köpa juldekorationer till rummet mitt också. Satsade väl nån femtiolapp på alltsammans och det blev detta:
Åh, ja först kommer dessa örhängen ja. Fina va? HAhaha. Från Primark, som för övrigt inte har svarat på mitt feminist-mail än. Dårar. Jaja det är så billigt så jag kommer tyävrr inte kunna sluta handla där. Asså de här örhängena ska jag ha på mig nästan varje dag i december. Ska driva alla till vansinne.
Men de örhängena köpte jag för länge sen. Det här är från idag! Fattar ni vad soft det var med lön eller? Kunna köpa sånt här strunt! EN ljusslinga från Poundland (allt koster en pund, man kan göra superklipp men får passa sig så man inte råkar bli fartblind och köper typ nudlar där för det är inte billigt med nudlar för ett pund), glitter från Primark, tomtenisse och julstjärna med LED-slinga från Tiger (dansk kedja faktiskt, finns i sverige med, kanongrejer! Jättebra presentbutik, jag har hittat helt obegripliga saker där, lite gammaldags stil på en del av dem), ja det var väl det. Köpte pepparkakor på Tiger också, det har de inte riktigt här på sama sätt. Tur att Tiger finns! Jättenära där jag bor också.
Här är jag, mätt och glad och jättenöjd i min OnePiece. Lägger väl mest upp de här bilderna för att visa att ja, nu har jag också en onepiece. Inte en dag för tidigt. Underbar uppfinning, man känner sig som en bebis i en sparkdräkt men det är helt makalöst komfortabelt. Obehagligt när man ska gå på toa bara för man blir helt näck.
Rolig bild jag hittade på nätet. Haha är den inte helt makalös? Maskros heter ju Dandelion också. DandeLION. Hajar ni? woaaah
 
Det är nu ordningen blev lite weird, den här skulle varit först. Här ser ni de FÖRÖDANDE konsekvenserna av St Jules, stormen, ojojoj *suckar, hummar förfärat*, jo jag säger då det, så förfärligt, detta ska vi minnas för all framtid. OBS jag är ironisk, det märktes inte alls mycket av stormen här. Iofs fuckade den upp tunnelbanan "because of branches/whatever on the tracks" (roligt citat från infotavlan på Ealing Common station)
 
Jaa det var väl det hela hörrni. Ledig imorgon, ska bara dega ikväll och försöka vakna lite tidigt och städa, tvätta, betala hyran och sen ge mig iväg till nåt museum och kolla runt lite överallt. Har varit hemma för mkt på senaste. Sen jobbar ajg fredag och är ledig helgen, wiie! Ska höra av mig till ngn av mina gamla Ripleyspolare och föreslå catching up öl.
 
Jag har ont i magen pga åt just typ en halv förpackning glass. Det var gott. Behövdes.
 
Sitter och filar på världens bästa Jul-spellista på Spotify. Ni kan hitta den här om ni e nyfikna, jag är mycket nöjd hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0