D-R-A-M-A eller nåt

Haha! Gudars skymning. Gick just in på meddelandesidan på facebook, ni vet den där man får meddelanden från de man inte är vän med redan och som då inte dyker upp per automatik. Det är en tjej som har skrivit till mig där och säger att jag skall "hålla mig borta" från en killkompis här för att de är kära i varandra och hon vill typ bli ihop igen. Hur rart är inte det då? Han och jag är absolut inte mer än vänner, jag vet ingenting om vem hon är och ja, vad ska man säga liksom. Hon skickade det för lite mer än två veckor sen och jag kunde ju inte annat än att svara ngt i stil med "hej, jag såg det här först nu. Ojoj, vi är inte mer än vänner han och jag och om ni båda är kära fortfarande är det väl bara att köra på. Livet är för kort för att spela spel och hålla på. Däremot är det ingen vidare idé att skylla på någon annan (mig, till exempel) för det som händer eller inte händer mellan er." Skrev jag. Så får vi se om hon svarar. Har jag skaffat mig en liten fiende här i London? Med betoning på liten isf, han är typ 21 så hon kan väl inte vara mer än 19. Var man så omogen när man var 19?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0