HEMST mycket hej!

Och nej, jag stavade inte fel i rubriken med flit men nu får det vara så, alltid retar det någon ;););) SITSITU *och den där lilla nypgrejen vid ögat som jag just i detta nu föreställer mig min lilla mamma göra*
 
Jaha, här sitter jag med magont (inget farligt alls, bara det där som händer en gång i månaden för cirka halva jordens befolkning) och är mätt och lite lagom trött.
 
Jag har haft en rätt speciell vecka faktiskt. Lite upp och ner sådär. En bidragande orsak kan naturligtvis vara just det faktum att det där som händer en gång i månaden gör sitt med humöret, däremot var jag inte riktigt beredd på en grej som hände i förrgår på jobbet. Någon i mitt team försökte ljuga om mig bakom min rygg (vill inte riktigt dra hela storyn här, är lite osmart att skriva för mkt om jobb osv), men det slutade ändå lyckligt, alla har stöttat mig och varit snälla och de är på min sida och vet att jag aldrig skulle göra så som det är påstått. Så det känns ändå fint och it's all good now.
 
Så det var en jobbdag som faktiskt var förjävlig, om jag får säga det själv! Inte bara pga det som hände men allt gick fel liksom. Sen hade jag en toppendag igår, så det får väl väga upp antar jag. Hade iofs världens konstigaste svenska man med flickvän som sista gäst, han var superförbannad redan när han kom innanför dörren. Han trodde han hade förköpt men det hade han inte och han svor och hade sig, men jag hade haft en så bra dag att det liksom inte kunde rubba mig, jag servade klart och mötte hans flickväns lite skamsna blick med en förstående. Han var dock sjukt konstig, nästan rabiat.
 
Så ja, jobbveckan har varit i det intressantare laget.
 
Men det har varit en kul vecka också! Jag har ju hängt med Lojsan och Simon både sön och tisdag och haft så himla mysigt/trevligt/kul, i måndags var det utekväll med gänget från jobbet, onsdag gick jag på spelning med fina Sheree från Ripley's och hennes kille, coolt reggae/ska-band, och igår drog jag till Winter Wonderland (tillfälligt nöjesfält i Hyde Park) med Adam från Ripley's! Så. Jävla. Underbart. Winter Wonderland är som mina två favoritgrejer kombinerat: Jul och Nöjesfält. SJUKT stort, mysigt och häftigt. Alla som kommer hit innan typ början av januari kommer jag ta med dit!
 
Och ikväll e jag bara hemma och softar. Det funkar att döda tid så också. Har hängt lite med mina housemates, tvättat och kollat på superhjältefilm, ätit kronärtskocka, en helt vanlig kväll alltså. Ledig i helgen, schkööööönt!
 
Pözz! Fina kommentarer fick jag också av min mor och bror, tack för det :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0