Jag fick betalt!!!!

...från min gamla arbetsgivare, YAAY! Känner typ hundra ton lycka. Nu kan jag släppa det där och ba vandra vidare i livet som en ja, en normal mänska med ett bekymmer mindre antar jag.
 
TUR det för igår UNNADE jag mig faktiskt att käka ute och dela en flarra vin med en polare från jobbet. Livin' on the edge.
 
Jaja, nog om det. Idag hade vi training på MT då vi fick lära oss om koncernen, Merlin Entertainment group (jmfr med Parks and Resorts som äger Gröna Lund, Kolmården, mfl). Merlin är de facto världens näst största företag inom just nöjesattraktioner, endast slagna av Disney, och omsätter massvis med pengar per år. I Merlin ingår t ex alla MT:s i hela världen, Legoland, alla Dungeons, Sea Life, ja, en rackarns massa nöjesparker runtom i Europa helt enkelt. Det var väldigt inspirerande, många av de som började på samma sätt som jag har lyckats klättra högt och vissa har t o m fått chansen att resa långväga och jobba utomlands på riktigt exotiska och häftiga platser så det känns definitivt som att det finns potential att kunna få en riktigt bra punkt på CV:t där om jag spelar mina kort rätt. Kewl!
 
Sen fick vi ta en tur inne på MT och svara på frågor, det var också roligt. Kan knappt vänta tills jag får visa min familj och mina vänner stället, hehe.
 
Nu ska jag kolla på Fucking Åmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0