JAHA!

Heee e e j.
 
Måndaag! Har veerkligen känts som måndag idag. Har varit otroligt seg, nästan lite illamående hela dagen. Kan vara eftersmaken av en ganska nasty bakfylla igår till följd av en rolig utekväll i lördags. Karaoke och jägerbombs! Kan aldrig slå fel. Förutom att jag var väldigt bakis igår men jag var ju ledig så det gjorde inte så mycket. Orkade ändå masa mig iväg med housemate Ludovic till Ealing Broadway och shoppa fula jultröjor, vi hittade varsin på Primark som vi köpte tll varandra som en tidig julklapp, det var fint. Sen drack vi kaffe och pratade. Vi gick till Starbucks och det är tydligen en grej nu att man ska säga ett annat namn än sitt eget när man beställer (de har ju ett system när man beställer en kaffe mer komplicerad än vanligt bryggdito där de skriver ens namn på takeawaymuggen, säkert för att göra det lättare att hålla koll på beställningarna samt få en personlig touch på det hela, dock blir det ju mer än ofta fel, ni kan säkert googla fram roliga bilder på detta), så jag hette Sabrina och Ludovic blev Gary. Det fnissade vi åt rätt länge när vi väntade på våra beställningar vilket fick hon i kassan att fråga varför vi fnissade så mycket. Jag ljög och sa att det var pga de fula jultröjorna vi just köpt och visade dem för henne och det tyckte hon var roligt.
 
Idag har det varit luuugnt och skönt på jobbet. Det var rätt soft att vara tillbaka efter en ledig helg, är jag en total nörd som tycker så? Det är inte som att jag trivs bättre på jobbet än hemma direkt men jag står inte ut med att inte ha någonting att vakna upp och gå till lite då och då. Jaja, såere. Nu ska jag väl... jag vet inte. Duscha eller nåt. KRaMmmMIiiIizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0