Läggdags!

Min första dag i kassan utan att vara på upplärning! Gick bra, hade tyvärr en liten minusdiff vilket är sjukt irriterande såklart men inte någon big deal enl mina chefer. Gott så. Vi hade kul som vanligt, jag och mitt fina team.
 
Jag behöver jul och vinter, nu.
 
Imorgon efter jobbet ska jag träffa gammal grönankompis som är här över några dagar, det ska bli ruuligt!
 
Sen är jag ledig på fredag och ska försöka hinna visa lite bilder från helgen, var på museum och tog balla kort som jag gärna vill lägga upp.
 
Nu har jag stannat uppe för länge igen, dags att sussa. Det är alldeles för svårt att kliva upp på morgnarna nu när det är så kallt i husen, tror fan de stänger av värmen ngn gång under natten för det är jämt SVINKALLT på morgonen.
 
Juste, haha som jag berättade för några veckor sen eller något sådant så lade ju min kollega märke till ett litet suckljud jag utstöter hela tiden? JAG HAR SLUTAT MED DET NU! Vet inte om det är för att han lade märke till det och jag aktivt började tänka på det och därmed lade av eller om det var en nervösgrej för att jag var så ny som försvann bara för att jag känner mig mer säker nu. Oavsett vad är det fascinerande för mig men säkert inte för er så nu struntar vi i det där och så gör jag slag i saken och går och sussar för NU är det fan i mig dags, NATTi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0