Ny jobbig grej:

Min hemnyckel funkar inte ibland. Det suger ganska superdupermegamycket. Typ inatt stod jag i flera minuter och lirkade utan resultat tills housemate Marciek kom och öppnade. Jobbigt. Tror det beror på kylan så om jag värmer upp nyckeln när jag kommer hem funkar det säkert bättre.
 
Idag var en väldigt bra dag på jobbet, jag sålde flest biljetter av alla kassörer till London Eye och London Aquarium (vi säljer kombinationsbiljetter för ett lägre pris så det är ganska lätt egentligen), så min provision lär bli rätt fet och sen var min kassa spot on (=ingen diff)! Så jag är sjukt nöjd.
 
Sen mötte jag upp en gammal grönankompis, Malin, med två vänner och gick ut och åt och ölade, väldigt trevligt! Vi sprang på en bra restaurang i Soho som jag lätt ska gå till igen, tog med mig en tändsticksask så jag har kvar adressen, och sen hittade vi en pub som hade öl och hade superroligt.
 
Så jag är glad och lycklig just nu!
 
Nu ska jag värma lite frittar och kolla på nåt spännande. Ledig imorgon. Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0