Pinsamt.

Gud, jag har haft en helt otroligt rolig jobbdag. Seg för det var jättelugnt och lite folk (iofs rätt skönt efter hetsiga, hetsiga höstlovet) men vi i personalen hade väldigt kul.
 
Jag har fått reda på att jag har typ ett litet ticks! Jag utsöndrar ett litet suckljud ca var femte minut när jag är med någon och det är tyst. Jag måste ha gjort så hela livet!? Haha vi har haft väldigt kul åt det i alla fall, mitt lilla suckljud, jag och min kollega som kom på mig med att syssla med det där. Ännu roligare var det när jag frågade honom vilka ticks de andra på jobbet har och han berättade, och vi satte det på prov genom att försöka framkalla dessa ticks hos de personerna och lyckades. Gud vad den situationen INTE gick att berätta om på ett sätt så att man fattar hur kul det faktiskt var, NI SKULLE HA VARIT DÄR, men jaja jag orkar inte radera allt nu. Förlåt att jag slösade er tid!!!
 
Nu till det som rubriken avser: Störigt nog har jag tvingats gräva fram referenser från alla mina jobb de senaste fem åren och det var faktiskt rätt pinsamt att maila referensen från det absolut äldsta jobbet jag haft hittills. Vi har 
inte haft kontakt på säkert fyra år eller nåt sånt där och så nu ba "HEEJ du minns säkert inte mig men vill du snälla bara svara JA på frågan om de ringer och säger 'Har Carro Dicken jobbat hos er eller!?'" ok så skrev jag inte men det kändes så.
 
Nej nu: Kissa, sova. ha det bra alla fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0