Selfies.

Hörrni. Jag satt just och kollade igenom en massa gamla FB-bilder (på mig själv jajaja så patetiskt men så gör väl alla), och fick typ lite PANIK på hur söta alla bilder var när jag var typ 22 och hur gräsliga mina bilder är nu i jämförelse. Men sen insåg jag med en gång varför; majoriteten av bilderna jag lade upp då är selfies*. Såklart att de är snygga herregud, jag skulle väl sldrig lägga upp en bild på mig själv som inte är snygg. Så till mitt problem: Jag vill ju ha snygga bilder på Facebook men jag vill heller inte lägga upp selfies för jag tycker att det känns töntigt, för att vara ärlig. Jag borde inte bry mig! Ändå gör jag det. Vad tycker ni, får man lägga upp selfies? Jag är 25! Eller ska jag inte bry mig alls?
 
*Selfie: Från engelskans "self portrait", bilder man tagit på sig själv (ofta i en pose som ser medvetet bra ut) och publicerat i valfritt socialt medie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0