Städat!

Hej.
 
Idag har jag varit fan så duktig och städat mitt rum fett noga! Inte bara plockat och fejat utan verkligen dammtorkat överallt (inkl golvlister och sånt som var rätt snuskigt) och dammsugit! Dammsugaren väser ju på sista versen just nu men den lyckades ändå. Jag blev inspirerad av huskamrat Marcek som kommit hem från Polen och sett hur fint alla hans vänner bodde som också är vuxna. Så kom han hem och tänkte att vi ju inte kan bo hur som helst och städade och gjorde jättefint. Så här är jag, när jag är glad för att det är nystädat:
Jag och mitt fönsterbräde! Det brukade vara lite gråaktigt av ngt slags damm/smuts, säkert har det stått öppet länge på sommaren pga varmt och då har det väl smugit sig in. Nu håller jag det bara öppet om det verkligen behövs. Nu är det rent!
Såhär ser jag ut när jag blickar ut över mitt nystädade rum.
 
 
Inatt drömde jag att jag åt superäcklig skinka. Blä. Snart ska jag äta frukost men först duscha. Nös nyss i mitt bara armveck och det är inte jättefräscht kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0