Vill dock inte...

...få det att låta som att jag har ett miserabelt liv just nu för så är verkligen inte fallet. Jag trivs bättre och bättre på nya jobbet, har verkligen inte ett ont ord att säga än så länge. Vi har verkligen så otroligt roligt dessa dagar när det har lugnat sig lite efter lovtiderna. Några av mina chefer är verkligen helt fantastiska, vi har så mycket frihet och är det inget att göra så kommer de ofta runt och hittar på små hyss med oss för att få tiden att gå lite fortare. Idag till exempel kom min kollega och sa till mig att de ville att jag skulle komma upp till hissarna, så jag gick dit. Väl där uppe stod en annan kollega med en låda och min chef ba "Carro kan du bära den till förrådet bakom kassan?" och jag ba "Ja" varpå min kollega ba KASTAR lådan mot mig, jag blev ASRÄDD. Så var det inget i lådan, den var tom :pPPpPpP De hade tydligen lurat typ 7 andra av mina kollegor med samma grej under loppet av fem minuter. Det skrattade vi länge åt. En massa såna grejer är det. Det är så härligt, att få BUSA lite ibland. Det gör mig glad. Jobbet gör mig glad! Jag varknar varje morgon och känner att jag VILL åka dit. Jag får bra feedback också av mina chefer. De säger att jag gör bra ifrån mig och, ja, det är väl det. Så det är bra. Tänk va?
 
Jag håller på att försöka planera in lite grejor till mig och pappa, svårt när jag så sällan turistar själv men jag har allt några idéer. Skrev ett fars dag-mail till pabi idag också. Tänker inte publicera här pga lite för privat för att offentliggöras men det kändes fint, jag fällde en liten tår och hoppas han ska göra det med, hehe.
 
Idag har jag tänkt mycket på Zlatan Ibrahimovic. Han är häftig, tycker jag. Han har många nyanser. Han får avsluta det här inlägget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0