"And that's why I don't like cricket."

God morgon!
 
Idag är en stor dag. Idag kommer äntligen mina möbler! Har alltså myst med fjädrarna i min madrass för sista gången. Gött.
 
Igår var jag på salongen för att fixa färg. Nu är mina galna rötter borta, hurra. Fick även lite toning i, vitt och sen en slinga med rosa/lavendel i luggen, svinhäftigt. Nu känner jag mig som en superstjärna igen, haha.
 
Passade även på att gå på en minishoppingtur i Camden och hittade en tisha för nästan 300 spänn men ni vet hur det är, vissa plagg bara känner man att man måste ha och då är det så.
 
Sen var det yoga, superskönt, sen hem och mysa med housemates.
 
Jaja nu ska jag gå runt som på nålar och vänta på mina möbler.
 
Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0