Bildbomb

Jag ahr snålat som fan med bilder, jag vet. Förlåt. Men det är faktiskt helt sjukt tråkigt att ladda upp bilder, tar tid och är pilligt! Hatar pill. Men älskar er. Så ni vinner.
 
Fina tjejor! Joana från Ripleys (som jag även bodde m en månad, det var hon som nyss flyttade tillbaka till Portugal) och Suzie-Q!
En fin bil jag såg och då tänkte jag på min lilla pabi såklart!
Haha det här är roligt. Det krävs två pers för att öppna en konservburk (Lodu till höger, en av mina housemates alltså). Jag skrattade hånfullt
Tills jag insåg att jag såg fördjävlig ut i håret. Då försökte jag göra en frappuccino men det gick åt pipsvängen ska sägas
Och min frappe såg väl mer ut som bajs än något annat. Det tyckte iaf Joana som tog bilden.
Skrytbild, jag var så nöjd med håret mitt
Min säng som jag skruvade ihop alldeles själv, håhåhå så händigt. Och min sminkhörna där i bakgrunden. Skrikhörna? Det har jag ingen
Venne varför det blev två pics på min dörr och malmbyrå (som jag också skruvade ihop själv inte dörren alltså men byrån). Men jag tycker att jag är så fiffig som har hängt fram mina coolaste plagg så man kan njuta av deras skönhet även om man inte jämt bär dem (vågar nästan inte använda klänningen pga är vit och kan bli fläckig, får bara handtvättas och folk ska jämt skoja om att "åhåhå ska du gifta dig" man ba "nej")
Sheree! När vi hade myskväll! Hon är vacker som en dag! Oftast.
OK jag erkänner att jag inte är helt spiknykter på den här bilden men den är ändå lite charmig, eller?
Min nya fuskpäls! Och t-shirt. Och skinnkjol. Jävlar vad jag har shoppat hehehe det är slut med det nu tills jag får lön kan jag säga
Alltså jag är KÄR i den där kappan. Den är äckligt snygg. Vad ni än gör, se till att alltid äga minst en cool second hand-fuskpälskappa för det är så onice att dra på sig en ful täckjacka när man har klätt sig i värsta balla outfittan.
Ripleys-peeps! Bild från Joanas hejdå-fest. Sötizar!
Åh, det här var störigt minns jag. Såhär trångt var det på sista tuben hem. Alltså kl var typ tolv på natten och jag hade druckit öl och så var det såhär trångt hela vägen hem, stööörigt
Såhär ser det ut i parken där jag joggar
Tanken var att jag skulle ta en matbild så ni skulle bli avis och fatta att det var asgott men det ser ju faktiskt inte jättefräscht ut... Ugnsgratinerad broccoli, stekta aubergineskivor med övriga stekta grönsaker och saltgurka. Gott som in i helvete och KÄNDES nyttigt.
 

Nyss åt jag nyttigt igen! Gjorde couscous, paprikahalvor i ugn med ost i som jag skar i bitar, ner i couscousen, ner med tomat, i med olja, balsamvinäger och salt. Vitlök också. Klart och jättebilligt och nyttigt
 
Så, nu ska jag kolla vädret, hej med er och natti natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0