Covers and combovers

Jaja jag vet inte vad jag menar med combovers.
 
Hej hej! Sov inget vidare inatt så jag var helt jävla utdöd imorse på jobbet (eller imorse, jag började kl ett hehe). Imorgon fick jag ett extrapass (hurra!) så håll tummarna för att jag kan sova nu när jag ska lägga mig ner.
 
Appropå tumme, vad sägs om lite senaste nytt om pekfingret? Jo FÖR NI HAR UNDRAT (hälften av er har säkert inte ens hängt med från början. För tre veckor sen skar jag nästan av mig hela mitt finger (nåja) och fick sy och grejer och ja, det var väl det). Det gjorde fortfarande lite lite ont men så idag när jag satt och kollade Modern Family så lossnade lite av den långa skorpan som löpte längs såret. Jag kunde inte hålla mig utan började pilla och upptäcker att det ju fan i helvete har läkt där under! Det är alltså inte längre ett öppet sår utan det har stängts igen där under, sjukt skönt! Så nu ska bara den lilla hudfliken som följde med skorpan byggas opp och så fort jag har känsel i min fingertopp igen är allt som vanligt (nej jag har ingen känsel det är jätteroligt)
 
Vad mer då? Eh jag vet inte. Fortfarande lite träningsvärk från yogan. Trött. Konstiga drömmar men inte sorgliga. Lite upp och ner just nu. Men men, lyckan kommer lyckan går.
 
Juste, jag o Andy spelade in ett par covers häromdagen, här är de för er som vill lyssna (spelade in på min iPhone så förvänta er inget spektakulärt ok): https://soundcloud.com/dickany
 
Fint så, hej med er, god natt. Hoppas ni har en riktigt vild och galen lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0