Lazy days...

...har jag haft nu. Herregud.
 
På jobbet har de inte vart supergenerösa med arbetsskift så jag har faktiskt inte något jobbpass förrän på lördag vilket känns sådär. Hatar att inte ha något att göra.
 
Jaja, så är det ibland. Håller på att jobba lite på att kanske komma vidare och se vad mer det finns för möjligheter där ute, kanske är lika bra det.
 
Bla bla bla. Imorgon blir det yoga! Sen ska jag försöka repa lite med Andrew någon kväll. Sen jobb på lördag (äntligen haha inte alltid man får chansen att känna så). Nu sitter jag och har fixat lite här på datorn (jag har faktiskt varit produktiv och inte bara tittat på Modern Family) och ätit lite cheescake som housmate köpt (tussigt va) och sen ska jag nog sova.
 
Jag var ute och joggade i Gunnersbury Park som ligger typ 5 min från vårt hus idag! Sjukt stor park och helt underbar. Nästan som en liten skog (jag älskar skogen). Det var hjerligt.
 
Det är lite deppigt att bara häcka runt hemma. Ska försöka ta mig ut imorgon och återupptäcka lite gamla favvoställen.
 
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0