Min kropp gör ont

Alltså jag har sån galen träningsvärk idag efter yogan. Det är inte klokt. Är inte förvånad för det var långt jobbigare än vad jag trott och jag svettades något oerhört. Det är dock en ganska behaglig träningsvärk, den är sammanhängande på nåt sätt. Det känns att musklerna har samarbetat.
 
Jaja nu ska jag ut och jogga lite i den där fantastiska parken. Alltså nu ska det här inte bli nån TRÄNINGSBLOGG men jag vill ändå tipsa om en grej som är bra när man joggar och det är att lyssna på nån bra podcast samtidigt. De är ofta strax under en timme (så den hinner inte ta slut medans man är där ute) och man glömmer lätt bort att man gör något jobbigt när man lyssnar på nåt som men måste koncentrera sig i lite. Så länge man inte springer vilse, HAHAHAAHAH ok det var inte kul jag fattar.
 
Hörs sen och nu blir det inte mer träningsinlägg jag lovar.
 
Såg förresten om Grease igår. Är inte den ganska fånig ändå? Minns att jag tyckte mer om den som yngre. Dock ogillade jag då, när jag var yngre, karakären Rizzo (ni vet hon som tror att hon blir på tjocken med Kenickie) men nu insåg jag att hon ju är den coolaste av alla. Kör sitt race, bryr sig inte om vad någon tycker och tar plats.
 
Hej med er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0