Sämsta dagen EVER.

Dagens minus:
- Trodde jag skulle jobba (på Ripleys) och åkte in bara för att få reda på att jag inte alls skulle det
- Åkte till Portobello Market för att köpa billiga grönsaker, det SPÖREGNADE och jag hade 0 st paraplyn med mig (och är för snål för att köpa ett när det finns hemma)
- Grönsaksmarknaden var inte öppen
- När jag kom hem, dyblöt, kall och jättehungrig upptäckte jag att nederlåset på ytterdörren var låst och jag har ingen nyckel. Det hade börjat regna igen och ingen var hemma, varken mina boyz eller grannarna.
- Jag började storböla pga blöt, trött och hungrig. I samma sekund kommer grannen hem. Han är supersnygg, och såg mig sitta på huk och gråta som ett barn. Vi kommer nog bli fantastiskt goda vänner.
- När jag lagat mat och precis börjat kolla på en serie kukade internet ur och det har det fortsatt med sedan dess!
 
Dagens plus:
+ Fick hjälp av min Ripleys-chef att fixa så jag kan få min lön därifrån hehe
+ Pratade med en väldigt intressant kvinna från London inne i hennes butik nära Portobello Road. Gillar de här Londoneserna!
+ Bortsett från att jag satt och fulgrät, var det ju såklart ett plus att min stilige granne kom och öppnade dörren relativt snabbt. Och att vi hann samtala en liten stund och presentera oss.
+ Jag gjorde god mat som kommer räcka imorgon också! Broccoligratäng (tack för tipset mami) och stekta zucchiniskivor med diverse grönsaker. Kunde ha varit väldigt nyttigt om inte gratängen innehållit mestadels ost och grädde
 
Så ja, idag var det fan fler minus än plus. Men så är det ibland och imorgon blir det bättre och det passar bra för det är min andra arbetsdag woaaah
 
Nattski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0