Ealing state of mind

Bilder! Ni ska få se lite hur fint det kan vara i Ealing och sådär va
 
På väg till Tuben i Ealing
Jag mitt i allt
Fin postlåda
Väldigt Londonsk vy, gammalt tegelhus, röd buss, och grönska i ett
Bara en av alla parker som finns i närheten av där vi bor
Också så himla Londonskt, ett litet tänkvärt citat på whiteboard i tunnelbanespärren
I Covent Garden, tittade på en Street Performer som byggde upp sitt nummer i typ en halvtimme och sen var det inte alls särskilt häftigt
Instagrambild, det är därför den är så himla skum, men jag fixade fredagsmys ju till alla förra fredagen och här är vad de fick! Även knäckemacka och kaviar gick hem vilket jag inte trodde först
 

Det var allt för nu hörrni, nu ska jag:
 
- Kolla på Spice world the movie
- Skypea med far min
- Sova
 
och sen har jag partyhelgen allan framför mig! Ska festa med Em imorgon, till 5:30 för då ska vi se nån match som sänds från Australien, sen ska jag sova ikapp för att på lördag träffa Ollie (från receptionen på hostelet) och gå ut och dansa asset av mig. Blir kul.
 
Herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0