Framme!!!!

Hej!
Äntligen framme! Resan gick helt ok. Åkte i god tid så jag hann, till exempel, packa om i mina väskor på Arlanda för att slippa övervikt. Alltid något. Sen blev planet en timma försenat pga fel på ett av hjulen, men de bytte och sen gick allt rätt smidigt. Sov hela flygningen, mina väskor kom nästan allra först ut på bandet (!) och sen tog jag Gatwick Express, sen buss (var sådär men jag kände mig så duktig) och slutligen taxi till mitt nya hem. Väl utanför taxin väntade både Sean och Ludo och det var kramkalas och så visade de mig runt, så SJUKT fint hus, alltså det är PARKETT i köket, och sen gick jag och Sean en promenad och han visade hur man går till "centrum" här i Ealing där det finns Tesco (typ som Willys, lite billigare mataffär alltså), Primark, pubar och sånt. Så vi handlade täcken och sånt och nu är jag hemma och myser bara.
Ska sluta skriva nu och umgås med mina room-mates, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0