Inte mycket gjort idag.

Jag har nu varit i London i två dagar och inte sett mycket mer än just Ealing där jag bor. Får nästan panik på hur oproduktiv jag är. Hasar mest omkring och kollar på Modern Family, äter, fixar i ordning i huset osv.
 
Det är, ändock, rätt så skönt att få göra såhär ibland. Bara fucking vara. Största äventyret idag var typ att gå till banken och fixa nytt kort (jag orkade inte ens ta upp de två andra ärendena då jag höll på att totalt mista humöret när jag var tvungen att gå till ett annat bankkontor längre ner på gatan för att kunna fixa ens ett litet jävla kort :D ) och handla lite mat och galgar. Packade upp alla mina saker också, ALLA.
 
Skypade lite med pappa, det var mysigt! Och chattade lite med min polare Nick som jag tycker så mycket om (ni minns honom från veckan jag blev utslängd fr lägenheten, bodde hos honom bland annat och grillade och hade det superbra), han drog tillbaka till australien ca exakt när jag kom tillbaka hit. Sjukt jävla kass planering får man ju konstatera, men inte så mycket att göra åt det.
 
Ville bara säga hej. Nu ska jag sova snart, bara ett avsnitt till av Modern Family.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0