Long time no see!

Heej.
 
Jag har inte skrivit på typ fyra månader, jag vet, men jag har ju jobbat här i sverige och den här bloggen handlar om London.
 
Tyvärr blir det inget jätteglatt inlägg trots att jag åker tillbaka om två veckor och längtar supermycket, är för det första sinnessjukt stressad över allt som behöver göras innan jag åker (har typ stresskräkts lite, så illa ere) och för det andra nu hysteriskt deprimerad för att jag för det första blivit utsatt för kortbedrägeri, och det måste typ vara min gamla hyresvärd eller personen som bor där som har gjort det eller typ nån på posten (skitsamma, fick tillbaka pengarna men drygt ändå) och för det andra minns jag inte att jag fick tillbaka min deposition för gamla lägenheten men nu hävdar min gamla hyresvärd att jag visst fått det. Så det suger, 4000 spänn som jag bara inte minns om jag fått eller inte. Vet inte om han försöker luras, om jag ändå minns fel (men jag tror inte det) eller om han minns fel. Men ord står mot ord, finns inget undertecknat.
 
MEN! De braiga nyheterna är att jag ska bo hos några vänner istället när jag kommer tillbaka till London, wiie :) Vi ska bo i ett hus i Ealing (västerut, typ 25 min med tunnelbanan men det överlever man) fyra stycken och det kommer att bli så jävla bra. Jag är så lycklig för det. Vi hyr huset vitt också vilket känns så himla skönt, ingen kommer kunna luras där inte! Dessutom får jag tillbaka mitt gamla jobb så det känns jätteskönt det också, allt förutom det där med depositionen har ju löst sig jättebra.
 
Men jag är verkligen superdeppig och stressad som satan. Haha! Så tyck synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0