Ville mest säga hej!

Hej!
 
Sitter här i min skinnfåtölj (läs INTE: skinnflöjt) och känner mig rätt nöjd med min tillvaro. Det lustiga är att det gör det mycket svårare att skriva något intressant, blir mest lite halvskrytsamma lägesrapporter men jag antar att det kanske räcker för min familj som jag antar är de som läser, heh.
 
Igår blev det uppesittarkväll med Sean, vi delade på en flarra rosé och snackade, lyssnade på musik och kollade the mighty boosh. reuwligt. Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning och sen messa Em och kolla när vi ska mötas upp ikväll.
 
Vad var det jag tänkte på... juste, kollade ju in gamla Spice Girls-filmen igår. Sjukt rolig film att se om, fan. Jävligt coola brudar ändå och många roliga cameos osv. feinfeint! Nä nu jävlar blire duscha som gäller, tänkte kolla om Em är up for utgång i Camden ikväll så tänkte slänga på mina gamla taggiga Jeffrey Campbells och svänga järnet.
 
Seeee yaaaaaa
Jättepixlig bild på Vince och Howard i mighty boosh men nu orkar jag inte hålla på och leta upp en ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0