kewl kväll och dejlig dag.

Hej alla glada lördagsfirare där ute, hur mår ni?
 
Jag mår bra, sitter hemma och känner mig lite vemodig. Var med på skype när vi Roskildegänget hade planeringsmöte och är lite ledsen att jag inte kunde vara med fysiskt. Saknar alla så himla mycket. Det blev så tomt när vi la på. Det ska iallafall bli så himla roligt att åka, det är verkligen årets händelse.
 
Jaja. Veckan har varit helt ok, ganska lugn, har mest jobbat och softat hemma. Nu börjar påskturisterna strömma in, det kommer nog bli helt galet framöver. Min fina mami och hennes härliga make Anders kommer över påsk så jag har börjat dra lite i trådarna redan, fixat bord på restaurang i östra London på lördagen och ska försöka fixa bord för afternoon tea på söndagen vilket nog inte ska bli några problem. Jag längtar så himla mycket till det.
 
Vad mer då? Igår var vi hemma hos Amy som är en av de bästa människorna jag träffat, hon är så otroligt rolig, schysst, sjukt snygg och vi har precis samma humor. Hon har fyllt år så det var fest där hemma, det var några polare till hennes tvillingbror, några från jobbet och några andra, det var kul. Vi drog ut på klubb i Clapham som var rätt cool.
 
Sen slaggade jag över där och imorse gick vi ut och åt frulle på ett ashärligt ställe med en italienare bakom spakarna, han fixade en smoothie med avokado och jordgubbar som var helt jävla underbar. Sen vi gick runt en sväng i Covent Garden för att döda lite tid innan Amy skulle möta sin mamma och pratade låtsasspråk, gjorde en selfiefilm inne på Applestore där vi låtsades vara turister som trodde att de hamnat på British Museum och pratade med en ashärlig expedit inne på Body Shop som erkände att hon provat att äta lite av deras produkter för att de luktar så himla gott. Sen hittade jag en jättehärlig bohemklänning inne på Tk Maxx (lite samma stil som Jessa i Girls brukar ha, ni som följer den serien) och sen åkte jag hem och sen var det roskildemöte och nu sitter jag mest här och ugglar. Imorgon ska jag äta lunch och på gå Saatchi Gallery med underbara Heather från jobbet, så det blir nog skoj.
 
Har ni en bra helg där borta i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0