Seeeeg

Heej
 
Jag har blivit lite sjuk! Har känt mig hängig och dålig i halsen i några dagar. Har lyckats sova en hel del (natten till igår gick jag och lade mig direkt efter jobbet och vaknade en kvart innan klockan ringde, tolv timmar på en vardag, skillAT) så det känns bättre nu. Är mest lite snuvig men det är ju inte hela världen. Är ledig idag, hurra! Sitter och planerar och styr och ställer inför framtiden (så dramatiskt det lät) och ska snart äta lite. Sen ska jag ta en promenad i parken, sen gå bort till vårt shoppingcenter och handla lite, sen hem och laga lite morot och ingefärssoppa (behöver vitaminer och annat jox) och kanske städa och sen skajp med mamma! Härligt lat ledig dag. Det ska bli så himla mys med skajp för då ska vi planera inför helgen och vet ni vad som händer dååå? MAMMA KOMMER!! Min lilla lilla mamma kommer hit och hälsar på och Anders med såklart och vi ska ha så mycket kul och mysigt. Har redan bokat lite bord och grejer, lika bra att ha det fixat annars kan det bli kaoz, men huvudsaken är att de kommer så vi får myyysa. Så underbart!
 
Även om jag är lite sjuk så är jag ändå glad att jag stannade på jobbet igår för jag och några andra fick chansen att hjälpa till och assistera på pressvisningen av Madame T:s nya vaxfigur: Mo Farah (en olymp..iad? Säger man så?) och det var såklart kul och spännande att se hur det gick till och få se honom irl osv. Det blev rätt sent så efter det tog vi en McDonalds och sen hem.
 
Nä nu ska jag upp och rosta bröd hörrni! Jag ska tvinga i mig en äcklig brusgrejamoj som ska vara kanon mot the flu och sen fira med lite rostmackor med ost och kaffe. Fyfan vad gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0