Wiiiie

Hej hej hej!
 
Nu sitter jag och har en härlig ledig långhelg framör mig, tanken var att jag skulle träffa en massa peep som skulle hit från Sverige men det har blivit lite ändrade planer och några av dem kommer inte, så då har jag istället en lyxig, rätt oplanerad långhelg framför mig. Inte helt feeeel!
 
Idag vaknade jag vid nio och gick upp för att städa undan efter föregående dagars röj. Var en del att stå i, disk och städ och tvätt och skrubba heltäckningsmatta som något snille spillde på, men nu är allt kalrt så nu ska jag titta på Criminal Minds, äta frukost och sen ska jag gå en lång promenad. Sjukt trist väder dock men det ska det vara ett tag framöver.
 
Annars då? Fyllde år i förrgår, blev en härlig dag. Jobbade, alla sjöng flera gånger och olika sånger, jag fick present av underbara Hollie, alla gästerna var glada och en tysk pappa sjöng för mig och sedan gick jag ut med mina fina buddies från jobbet. Det var som att de turades om att  barnvakta mig i skift, först drog jag ut med folket som slutade tidigt som jag, sen kom nästa gäng som slutade en timme senare, då gick några i det första gänget, sen kom sista gänget som slutade senast, då drog de förra, och sen hängde sista tappra gänget med ända hem till efterferre hos mig. Det var kul, jag fixade fusk-cosmopolitans till alla och vi lekte "Jag har aldrig" och lyssnade på musik. Igår var vi alla lite sega på jobbet men det var värt det.
 
Ikväll ska vi fira lite igen, ganska många kunde inte komma i onsdags så de kommer ut ikväll istället, och det är ju löning och allting. Det är ganska fett att vara tillbaka på att få lön den 25:e igen, här i England är det helt olika beroende på arbetsplats. På Ripleys fick jag lön varannan vecka till exempel, och vissa betalar ut verja vecka, osv. Men jag antar att Madame T:s, som ägs av Merlin, ligger under någon slags global standarslösning då de ju har företag över precis hela världen.
 
Jaja! Ska försöka lägga ut lite pics snart från diverse olika evenemang, ligger ju sjukt mycket efter (Sist lade jag ut decemberilderna vill jag minnas) så det ska jag göra.
 
Hej med er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0