Alla stjärtars dag

Hej hörrni!
 
Den här dagen började tyvärr med att vårt el och gasbolag ringde och väckte mig klockan halv nio på morgonen. Jag har snittat på ca sex h sömn per natt (max) på senaste och ahde sett fram emot att få sova till typ tolv på min lediga dag men nej.
 
Plus att jag håller på att försöka krångla mig ur en pensionsplan på jobbet och det verkar vara asbesvärligt (jag har inte tid jag har inte tid jag har inte tid), har inte tänkt stanna här till pensionsdagar direkt
 
PLUS att en bankomat åt mitt kort igår kväll och jag skulle ta ut pengar fast jag egentligen verkligen inte behövde så det var HELT i onödan och nu har jag inget kort i en vecka
 
PLUS att det är mörkt och kallt och jag e lite deppig och känner mig lite ensam ibland så som jag alltid gör på vintern
 
PLUS att det är sjukt svårt att stava till inte utan att skriva itne, varför liksom
 
Varför, varför, varför.
 
Jag låg kvar i sängen några timmar och bara suckade, sen hörde jag mina roomies i köket och bestämde mig för att gå upp vid halv elva.
 
Lyckligtvis fick de mig glad igen, de har också en massa besvär med olika saker och krångel (London är bra KRÅNGLIGT, kan jag tala om för er) och vi pratade skit om livet och jag grät och sen skrattade vi och sen gruppkramades vi. Tack och lov för dem. Nu känns allt bättre.
 
Hoppas ni har en bättre alla smärtans dag än jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0