HÄÄÄJ

Hej vad gör ni, det är kallt, jag är hungrig!
 
Idag gick jag på Science Museum med en vän från Ripleys, det var kul men det är så himla stort där och så mycket handlar om rymden och jag är verkligen rädd för rymden så det var kanske lite otäckt. Men det är ok nu.
 
Mer då? Igår blev det bärz med lite folk från jobbet, mysigt.
 
I helgen har jag jobbat, massa folk från hela världen just nu, har ni sportlov nu i sverige eller nåt? Det är lite invasion just nu! Men det är härligt, jag gillar svenskar. Svenskar på semester är alltid vänliga.
 
Eeeeh ja herregud vad har jag mer gjooooorrrrrt.... Ingenting i fredags, tror jag? Satt väl bara hemma. I lördags kollade jag och fina Lovisa (en gammal barndomskompis som är här på internship i 5 mån.) Mellon på en svensk bar nära jobbet! Helt underbart, det ska vi försöka göra om igen nästa gång. DOck funkar det inte på lördag för då ska jag på feeeeest!1 En vän från jobbet fyller år. JÄVLAR måste köpa present, ja ja det fixar sig.
 
På fredag ska jag ut med mina Ripleys-buds igen, en tjej ska sluta och ahr sitt leaving party. Det skall bli kul att träffa alla igen, träffade ett litet gäng i söndags när en av tjejerna uppträdde på en Open Mic night. Det var kul, men lite awkward. Det är ganska få som jobbar där så det var lite, typ, DRAMA och parbildningar och sånt som inte alla är så nöjda med och jaja. Så ere.
 
Så sååå ere. Härligt hörrni, onsdag imorgon! Jag brukar ibland följa med grabbarna från MT och kolla när de spelar fotboll men tror jag skippar det imorgon. Har ingen lust egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0