Laa laalalala

Heeeej!
 
Här sitter jag i min lilla lya och är lite småhungrig.
 
Så himla störigt, för jag käkade tidigare idag men blev mätt på en gång och nu är jag hungrig igen så jag är typ sur på mig själv för att jag lämnade mat ouppäten. Hur korkat
 
Det har varit en rätt hård men väldigt kul helg! I fredags var det leaving party för en jättegullig killä som ska sluta och börja jobba som cabin crew. Det var jag och alla från attraktionsavdelningen, typ. Sjukt bra kväll. Vi var ett gäng som höll igång länge och jag var inte hemma förrän sju på morgonen.
 
I lördags (igår) var det fezt igen, den här gången födelsedagsfest för min fina rara kollega Heather. Jag åkte först hem till underbara Amy och vi bakade kakor, käkade och sminkade oss. Sen åkte vi till Heather där vi spelade ett superroligt spel där man typ ska forma så vulgära meningar som möjligt med kort med ord på. Sen drack vi vin och skvallrade om folk på jobbet och sen drog vi till ett ställe i Shoreditch som hette Cargo. Var helt ok, men vi var egentligen inte jättepepp på att dansa etc så vi drog hem rätt snabbt. Idag har jag verkligen bara softat, sett om några avsnitt av Sherlock osv. Sherlock är svinbra! Alla måste se Sherlock.
 
Jaaa ja ja ja. Det var det. Nu ska jag äta broccoli och sen ska jag duscha och sen sova om inte allt för lång tid.
 
Ååååååh det är så drygt för det är strejk nästa vecka igen. Strejk i tunnelbanan. De gick ut den här veckan också, i två dagar. Det är tydligen så det funkar här i England. Man bestämmer både start och slutdatum för strejker. Jaja det var totalt kaoz i vilket fall så det suger. Suger att det ska hända igen. Det tog mig två timmar att åka till jobbet i onsdags. Buuu. Och så är det människor precis överallt som bara är i vägen och alla bussar är totalt överfulla osv osv osv.
 
Jaja nu ska jag kolla community jag älskar er alla puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0