Natti

Nuuu ska jag duscha och lägga mig efter en topphelg. Blev en lugn fredag hemma med mat och däcka framför TV-serier i fåtöljen, men en desto mer händelserik lärdag! Jag mötte upp m fina Lovisa och vi gick och käkade brunch, sen gjorde vi hela Portobello Market i princip (SHOPPING, jag borde inte ha spenderat pengar men kunde inte hålla mig) och sen tog vi en härlig promenad i Hyde Park. Vädret var verkligen underbart, stålande sol som gjorde oss båda väldigt glada. Sen käkade vi hemma hos Lovisa och jag drog och träffade en gammal kompis från Ripley's, och vi drack öl och pratade om allt möjligt och gjorde Soho osäkert.
 
Idag har jag tagit det lugnt, lagat Bolognese (haha efter att ha ätit det 2 ggr denna vecka jag VET men det är gott så sluta) och CHILLAT. Det behövdes.
 
Jag börjar verkligen må så himla bra nu, vädret gör mycket. SKypade även med pappa och Josefin idag vilket gjorde mig lycklig, jag längtar så himla mycket efter alla mina kära.
 
Nu ska jag kissa, duscha och sen sova, natti naaaatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara fina Carro. Det är helt fantastiskt att få ta del av ditt liv i London!! VI kan väl Skypa när du har tid? Puss o jättekram M

2014-02-24 @ 14:38:56
Postat av: nicole

Uppdatera din bajskorv!!!!! (Skrivet med kärlek)

Svar: Haha puss dikn lilla gurka!! :*:* <3 <3
Dickany

2014-03-20 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0