Svimtrött

Hhhheeeej
 
Gud jag är så trött just nu att mina ögon vibrerar och det känns som att rummet gungar...
 
Men jag är glad. Blev en lugn kväll ikväll, lagade mat och städade och däckade sen i min fåtölj och har mest slumrat fram och tillbaka sedan dess.
 
Sitter och försöker planera lite, dels alla semesterdagar jag skall försöka ta ut (jag kommer typ använda upp alla innan augusti är slut, halleluja), dels kolla lite på utbildningar till i höst. Har skickat ett mail som jag känner mig nöjd med, känner mig så himla pepp på att ta tag i min framtid. Känns helt fantastiskt faktiskt. Allt tack vare min fina familj som alltid har trott på mig och stöttat, kommer aldrig glömma när jag spenderade ett dygn hos moster Helena som bara överöste mig med pepp, stöd, tips, googlingar och kärlek (och lite vin). Och mamma och pappa som tror på mig så stenhårt, jag kan nästan inte tvivla på mig själv så länge jag har dem.
 
Vad mer då? Jo imorgon blir en mysig dag, ska bruncha med Lovisa och sen dra ut i Soho med en gammal kompis från Ripleys. Sen på söndag kanske jag ska träffa en vän från MT:s, om vi båda har en tråkig dag.
 
Det var nog det enda jag ville säga? Ja jag pallar typ inte skriva mer nu. Kommer fan svimma när som helst hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0